
Skærbæk Skole
Se detaljerStyring og koordinering af byggeledelse på pladsen i forhold til tid og økonomi.
Dertil stod FM Bygningsdrift for arbejdsmiljøkoordinering (B)
- Arbejdsmiljøkoordinering |
- Byggeledelse |
Minifakta:
FM Bygningsdrift vandt sammen med FRIIS & MOLTKE Architects, Rummets Sprog, Møller & Grønborg, Tækker Rådgivende Ingeniører arkitektkonkurrencen om byggeri af en ny folkeskole med et forslag, der integrerer bygning, natur og det helt særlige landskab, som kommer til at omgive den nye skole.
Teamets faglige fokus med at skabe den nye skole i Skærbæk har fra starten været med udgangspunkt i forståelsen af, hvilken rolle arkitekturen skal spille.
Skolen huser 0-9 klasse med i alt 550 elever + 25 specialklasseelever.
FM’s opgave på projektet:
Styring og koordinering af byggeledelse på pladsen i forhold til tid og økonomi.
Dertil stod FM Bygningsdrift for arbejdsmiljøkoordinering (B)
- Arbejdsmiljøkoordinering |
- Byggeledelse |
Minifakta:
FM Bygningsdrift vandt sammen med FRIIS & MOLTKE Architects, Rummets Sprog, Møller & Grønborg, Tækker Rådgivende Ingeniører arkitektkonkurrencen om byggeri af en ny folkeskole med et forslag, der integrerer bygning, natur og det helt særlige landskab, som kommer til at omgive den nye skole.
Teamets faglige fokus med at skabe den nye skole i Skærbæk har fra starten været med udgangspunkt i forståelsen af, hvilken rolle arkitekturen skal spille.
Skolen huser 0-9 klasse med i alt 550 elever + 25 specialklasseelever.
FM’s opgave på projektet:
Styring og koordinering af byggeledelse på pladsen i forhold til tid og økonomi.
Dertil stod FM Bygningsdrift for arbejdsmiljøkoordinering (B)