
Ny Frederikshavn Kommune
Se detaljerProjektledelse i forbindelse med flytning af medarbejdere fra de 3 kommuner til samme lokation i Frederikshavn. Herunder stod FM Bygningsdrift for registrering af al inventar og rådgivning omkring udnyttelse af dette.
Dertil var FM ansvarlig for koordinering mellem de respektive parter samt kommunikation og videregivelse af information.
- Flyttelogistik |
- Projektledelse |
- Strategisk Rådgivning |
Minifakta:
Det blev i 2006 bestemt fra politisk hold, at amterne pr. 1. januar 2007 skulle nedlægges og lægges sammen i nye kommuner.
I den forbindelse blev Frederikshavn, Skagen og Sæby kommuner sammenlagt i Ny Frederikshavn Kommune.
FM’s opgave på projektet:
Projektledelse i forbindelse med flytning af medarbejdere fra de 3 kommuner til samme lokation i Frederikshavn. Herunder stod FM Bygningsdrift for registrering af al inventar og rådgivning omkring udnyttelse af dette.
Dertil var FM ansvarlig for koordinering mellem de respektive parter samt kommunikation og videregivelse af information.
- Flyttelogistik |
- Projektledelse |
- Strategisk Rådgivning |
Minifakta:
Det blev i 2006 bestemt fra politisk hold, at amterne pr. 1. januar 2007 skulle nedlægges og lægges sammen i nye kommuner.
I den forbindelse blev Frederikshavn, Skagen og Sæby kommuner sammenlagt i Ny Frederikshavn Kommune.
FM’s opgave på projektet:
Projektledelse i forbindelse med flytning af medarbejdere fra de 3 kommuner til samme lokation i Frederikshavn. Herunder stod FM Bygningsdrift for registrering af al inventar og rådgivning omkring udnyttelse af dette.
Dertil var FM ansvarlig for koordinering mellem de respektive parter samt kommunikation og videregivelse af information.